Hledala jsem kam toto téma zařadit, ale nic nenašla - tak nové
Jsme základní škola - zřizovatel město. V létě o prázd. potřebujeme vymalovat školní jídelnu. Bylo dohodnuto, že to udělá náš školník-údržbář na DPP, kterou uzavře s městem - šlo by to mimo nás. Teď je ale rozhodnuto, že nám město pošle účelovou dotaci na vymalování ŠJ. Máme prý s naším údržbářem uzavřít NÉ dohodu o provedení práce (na to nemáme peníze a pak on má v prac.náplni údržb.práce ve škole, tak to nelze) máme uzavřít DOHODU O PROVEDENÍ JEDNORÁZOVÉ PRÁCE mezi školou a fyzickou osobou - my prý nic nedaníme, on prý také nic, protože je to částka do 20 tis. Kč. Já to mám vyplatit z pokladny v hotovosti a zaúčtovat na účet 511 opravy, udržování. Fakturu mi nevystaví, jelikož nemá živn.list. Prý mám doložit pouze sepsanou dohodou. Už tu hodinu hledám v předpisech a vyhláškách a nemohu to nikde najít. Nezdá se mi to - co na to finančák ? Nemáte s tím někdo zkušenost ?
Moc předem díky.