Chtěla bych se zeptat na následující skutečnost.
Pracuji ve škole jako mzdová účetní a moje kolegyně jako provozní účetní. Já nerozumím provozu, ona mzdám. Od ledna 09 dostala naše škola dotaci z EU ve výši 2,5mil.Kč. A nyní ten problém. Protože musíme tyto peníze rozúčtovávat jak do provozu, tak do mezd, musíme mít sjednanou pracovní smlouvu. Teoreticky je jasné, že já na mzdovou část a kolegyně na provozní. Ovšem toto ZP nedovoluje a naše ředitelka na nás tlačí,abychom si pro vyúčtování těchto peněz jenom papírově své funkce přehodily. Já bych papírově byla provozní a ona mzdovou účetní. Nojo, jenomže jak potom řešit nedostatky, když přijde kontrola /jako že přijde!/,a bude problém v provozu o kterém nemám ánunk, ač na to mám pracovní smlouvu??
Bude mi umět někdo poradit?
Děkuji.
stirkova@zusostrov.cz