pronájem kopírky

účtování, závěrky, vzory a opravy vnitřních i jiných dokladů

pronájem kopírky

Příspěvekod cmedlova » úte 16. čer 2009 14:52:05

Konica Minolta nám přivezla kopírku, ve smlouvě je povinnost každý měsíc zaplatit zvolený počet kopií s udanou cenou. Ve smluvené ceně je od nich i jimi dodávaný papír, jimi dodávaný toner a jimi bezplatně zajišťované opravy. Kam byste účtovali měsíčně jim placenou částku? Do služeb na 518 nebo na materiál 501? Na faktuře mám napsáno: pravidelná platba za období ... smlouva č. ... černobílé strany formátu A4. Myslím, že při účtování na 518 nebude žádná spotřeba materiálu ...
Moc děkuji.
cmedlova
 
Příspěvky: 47
Registrován: úte 03. bře 2009 10:24:36

Re: pronájem kopírky

Příspěvekod Zora » úte 16. čer 2009 15:57:13

My máme obdobnou smlouvu (ale bez papírů), měsíčně platíme fixní částku a dávám to na 518.
Zora
 
Příspěvky: 14
Registrován: pon 02. bře 2009 16:45:33

Re: pronájem kopírky

Příspěvekod cmedlova » čtv 18. čer 2009 13:02:43

Děkuju moc za zkušenost a zdravím.
cmedlova
 
Příspěvky: 47
Registrován: úte 03. bře 2009 10:24:36

Re: pronájem kopírky

Příspěvekod veravasutova » pát 19. čer 2009 9:44:42

Dobrý den, mám stejný případ jako Vy a účtujeme měsíční paušální úhradu na 518. Čtvrtletně nám Minolta vyúčtuje kopie nadrámec smlouvy dle odečtů, které posílám a tuto fakturu účtuji také na 518.
Hezký den
veravasutova
 
Příspěvky: 13
Registrován: pát 06. bře 2009 7:37:26

Re: pronájem kopírky

Příspěvekod cmedlova » pon 22. čer 2009 16:52:57

Moc děkuju.
cmedlova
 
Příspěvky: 47
Registrován: úte 03. bře 2009 10:24:36


Zpět na Účtování, vnitřní doklady

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 54 návštevníků