od nono » čtv 03. dub 2014 13:19:05
Aleno, my jsme si vydali vlastní směrnici a podle ní postupujeme. Záleží tedy na Vás , jak to máte ve vaší organizaci "nastaveno".
U nás (dle naší směrnice) máme limit 0 až 200 000,- a to vybereme jednu nabídku (např. na internetu, nebo v místním obchodě atd.)
a ředitel schválí (máme na to svůj tiskopis). Hodnota předmětu nad 200 000 do 800 000,- Kč
je u nás výběr ze tří nabídek a výběr provedou stanovení pracovníci (vč.ředitele) - uděláme zápis (máme zase svůj tiskopis) a napíšeme
koho jsme vybrali a důvod.
Měla jsem tu nedávno audit a neměl připomínky. ALE opravdu záleží na Vaší organizaci jak máte nastaveno. Ostatní to mohou mít také jinak.
Znám organizaci, kde to mají přísnější - musí prý písemně (nebo mailem) vyzvat dod.organizace , aby poslaly nabídky..... my si je najdeme na internetu a vytiskneme.
Nikomu nepíšeme a hlavně nečekáme, až nám odpovědí.....