Od 1.7.2012 musí orgány veřejné moci komunikovat s informačním systémem základních registrů (ISZR) prostřednictvím k tomu uzpůsobených informačních systémů. Na základě zákona č. 111/2009 Sb., o základních registrech ze dne 26. března 2009 byl vymezen obsah základních registrů, informačního systému základních registrů a informačního systému územní identifikace a stanoveny práva a povinnosti, které souvisejí s jejich vytvářením, užíváním a provozem. V souvislosti s tímto vymezením byla na uživatele informačního systému, přenesena povinnost komunikovat s informačním systémem základních registrů. Prý to platí i pro příspěvkové organizace.
Milé radilky, už se s tím někdo zabýváte? Absolutně nevím co s tím. Dostali jsem email od zřizovatele, že se máme zaregistrovat do systému, ale nikdo o tom nic neví. Pouze jen to, že do datových schránek má přijít jakási zpráva a my si máme zažádat o přístup do Czech pointu.
poraďte prosím.