Dobrý den,
již 2x jste mi poradily, a velké díky za to, ale jak jsem stále nováček a jak čas postupuje, připadá mi, že je toho čím dál víc, co nevím:-)
Nyní k dotazu. Dostali jsme také peníze v rámci projektu EU školám. Na účtování transferu a vypořádání dotace přišel pokyn z kraje, ale prosím o pomoc o účtování majetku apod. Nedávno došla faktura, ve které bylo vyfakturováno: nový majetek (pc, vizualizér, interaktivní tabule, apod.), školení zaměstnanců a jakýsi vzdělávací program. Vše v celkové hodnotě zhruba 500tis. Jakým způsobem účtovat tuto fakturu? Dohromady či jednotlivé položky zvlášt? Majetek bude třeba zařadit do majetku školy, ale jakým způsobem? Omlouvám se, asi je to pro spoustu z vás jasný přiklad, ale vzhledem k tomu, že účtuju jen krátce, opravdu tápu. Ve škole mi nikdo neporadí, přesný pokyn v rámci dotace žádný nemám.