jajas píše:Tak to Vás chválím, jste mnohem pořádnější než já. Já zase nemám na stole žádné věci jako krém, kapesníky atd. Pouze pracovní, ale je toho fakt požehnaně. A když si jednou za čas uspořádám různé papíry založím, tak je jako naschvál opět potřebuji a tak je opět vytahuju. Nejhorší situaci zažívám, když si tzv.udělám generální pořádek všech papírů a dokladů (např. teď za uplynulý rok). A pak nemohu spoustu věcí najít, protože jsem je např. měla tři měsíce v druhé hromádce vlevo a najednou to tam není a já si nejsem jista, kam přesně jsem to založila (tedy ve které skříňce ten pořadač mám). Ale brzy si to zase nacvičím a dělám si další nové hromádky dalších nových papírů. Takže jste skutečně dobrá. Budu muset jít do sebe.
refi píše:v každém zaměstnání jsme toto řešili, samy uklízečky kanceláře strašně nerady uklízejí, právě proto, že mají strach, že tam někomu něco přerovnají nebo nedají jak měl, taky mají své špatné zkušenosti. v současném místě jsem s tím taky trošku bojovala, ale na druhou stranu se naše uklízečka starala nadstandardně o květiny, takže jedno mínus se srovnalo jedním plus. mám to stejně jako jajas - neodcházím s čistým uklizeným stolem, to snad jedině v létě. nechci dávat každý den věci na hromadu a druhý den zase hromadu rozkládat tak, abych neztratila nit a mohla pokračovat, kde jsem den předtím přestala. takže s úklidem nebojuji, navíc nejsem jejich nadřízená a často je obdivuju, že za ten plat vůbec chodí do práce, obzvlášť teď od ledna, kdy se jim přidala práce propuštěné uklízečky a zároveň snížil plat. jsou to taky jenom lidi a když občas slyším, co všechno musí uklízet po našich studentech, tak to taky není žádný med. nechci je za každou cenu omlouvat, ale válku proti nim kvůli neutřenému stolu nepovedu, za to mi těch pár minut utření prachu ze stolu nestojí.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků