Homolková píše:Dobrý den, čtu Vaše příspěvky a jsem moc ráda, že nejsem sama, kdo je v "nekonečném" jednání s touto firmou. V únoru jsem po celodopoledním telefonování
s operátory - žena, pak muž - to už jsem zvedala i hlas a na námitky, jestli pána taky nechám mluvit, jsem odpověděla, že to, co mi jejich firma chtěla říct mi už napsali do vyúčtování elektriky za rok 2009, jsem docílila toho, že mi byly okamžitě zrušeny zálohové platby a nyní mi chodí měsíční vyúčtování elektriky a je pokoj ! Zdravím a doporučuji všem.....
Jé jak já Vám závidím,že jste u této firmy něčeho docílila.
Včera jsem dostala vyúčtování plynu a elektřiny. Čítalo celkem 32 stran. Musela jsem si to vzít domů, kde jsem téměř 4 hodiny pročítala tyto úžasné stránky.
Byl to opravdu nádherný večer. Nakonec jsem zjistila, že mi nevyúčtovali jeden plynoměr. Již včera jsme s firmou komunikovala, že chci vrátit přeplatek ve výši 120000 Kč. Dnes mi žádost byla zamítnuta, s tím že mi přeplatek pokryje zálohy.
Není to ale pravda protože po mě chtějí již v květnu další zálohu, kterou mi snížili pouze o 18000 Kč. Což opravdu nechápu. Další věc, kterou nechápu je že u některého elektroměru mi napsali, že přeplatek mi kryje období od 30.3.2010 do 7.6.2016 a ten přepatek byl ve výši 276 Kč. Tak to jsem z toho opravdu jelen
Dnes jsem opět zvedla telefon a ptala se proč nemám vyúčtovaný jeden plynoměr - odpověď zněla - nedostali jsme odpočet. Jenže plynoměr který je hned vedle tohoto odečet má, tak to je na vyšší dívčí. Nakonec jsme se rozhodla, že s nimi ukončíme smlouvu ihned .
A je tu kámen úrazu - storno poplatek činí 3000 Kč vč. DPH. To by nás přišlo na 24000 Kč a to nám zřizovatel asi nepovolí no tak se asi budu muset každý měsíc při vyúčtování nacpat čokoládou, abych to vůbec přežila
Mám jich opravdu plné zuby. Tááák a je to. Alespoň jsem si postěžovala a upřímně lituji každého kdo má stejné problémy. Takže přeji všem pevné nervy.