Jak by jste účtovali fakturu, která se týká projektu, který vede Zřizovatel a od nás si pronajímá prostory? Vyčíslili nám, kolik dostaneme za rok na energie, úklid, práce uklizečky, internet atd.atd. Dali by jste na výnos a nebo proti 5 týkajících se výše dotace?? Děkuji
jitulko, čtu váš dotaz už poněkolikáté a nemůžu s v něm stále nějak zorientovat. zřizovatel si od vás pronajímá prostory? a kdo vám vyčíslil náklady? a vás se nějak týká účtování projektu? uff, jsem asi nějaká zaseknutá, zkuste vysvětlit podrobněji
Takže jinak Zřizovatel si u nás ve škole pronajímá provoz kanceláře a PC učebny na jeho projekt: Takže u nás jen pronájem. A právě mi nejde do hlavy, jak účtovat, protože ve smlouvě nám sám Zřizovatel vyčíslil př. náklady za energie na rok 15000, úklid - úklidové prostředky na rok 2000, práce uklizečky - 3000, práce spr.sítě - 3000 a náklady na internet 6000. A já nevím jak rozúčtovat, zda na výnosy nebo tím posílit nákladové účty Ale to si zase umím představit u provozních peněz,ale né u platů za práci spr.sítě a uklizeček