od Janavy » stř 23. zář 2015 10:54:07
Ráda bych se poučila, jakým způsobem děláte inventuru ve sbírkách učebních pomůcek. Máme majetek rozdělený podle pořizovací ceny - tj. do 3000 účtujeme na 902, od 3 - 40 tis. na 028 a velký majetek na 022. Problém mám zejména s tím drobným majetkem, protože to jsou sáhodlouhé seznamy několikakorunových položek. Domníváte se, že by bylo možné dát do vnitropodnikové směrnice, že majetek v ceně do 3000 nepovedeme na podrozvahové evidenci, ale budou jej vést pouze správci dané sbírky v nějaké své operativní evidenci, aniž by byl dlouhé roky veden někde na podrozvaze v účetnictví? Jsme PO, která účtuje v plném rozsahu, takže jsme povinni účtovat na podrozvaze, otázka ovšem je, zda tam musíme mít kdejakou starou knížku třeba za 20Kč. Můžete mi prosím poradit, jak to máte u na jiných velkých školách?