Dobrý den,
mohli by jste mi prosím napsat zde nebo na soukromý email ucto33@seznam.cz,
jak u vás pracují majetkové účetní, co je jejich náplní práce. Prosím o co nejkonkrétnější
popis. U nás ve škole máme problém, nebo spíše já jako nový pracovník mám problém,
naše majetková účetní nepracuje podle mne, tak jak má. Ohledně majetku už se tady
toho probíralo a psalo hodně, jaksi ve státní správě je to kámen úrazu.
Naše paní pouze sedí u počítače, myslím, že nikdy nebyla v terénu se podívat, kde se vůbec
majetek nachází, číslovat nový majetek chodí jiní lidé, kteří s majetkem nemají nic společného,
nejhorší je ta absolutní nechuť k práci, a v oblasti majetku je to myslím dost nebezpečné.
Jejím heslem je - když nemám papír (převodku, vyřazovák), nemůžu nic udělat. Víme jak to chodí,
je třeba lidi popohánět, aby nahlásili změny, aby se mohly zpracovat, ale vše jde opravit, dohledat,
jenom se musí chtít.
Chci naší majetkové účetní od nového roku nastavit jasná pravidla, co vše má dělat, protože to
jaksi nechápe. Samozřejmě mám jasnou představu, ale zajímalo by mne, jak to chodí i jinde,
určitě to pro mne bude přínosem. Čím víc informací, tím více podnětů. Uvítam i nějaké směrnice
o vedení majetku.
Děkuji, Mate