Prosím o radu k sestavení kalkulace na podnájem tělocvičny. Nevim si rady s tím, zda zahrnout do kalkulace následující položky:
- mzdové náklady spojené s administrativou (sepisování smluv,fakturace,účtování...) a pokud budou součástí kalkulce
zda tyto prostředky vyplácet navíc nebo pouze odúčtovat z UZ 33353
- poměrnou část mzdových nákladů na obsluhu kotelny a jak účtovat(odúčtovat z 521 nebo jako službu z 518)
- poštovné při zasílání faktur, některé ovšem nezasíláme, ale podnájemce si přebírá osobně, rozlišovat toto v ceně
za podnájem si myslím, že není správně
- opotřebení vybavení učebny (při kalkulaci na podnájem učebny) si myslím, že by mělo být v kalkulaci rovněž zahrnuto,
ale nevím jak o něm účtovat
Byla bych velmi ráda, kdyby jste mi svými zkušenostmi někdo pomohl tento poblém vyřešit. Děkuji předem Danča.