Dobrý den, prosím o odpověď na otázku:
jako firma ve vlastní budově pronajíme kancelář jiné firmě. Ta má prodlouženou nájemní smlouvu do konce roku 2014. Ale protože jim úplně zrušili tuto pobočku, vypovídají tuto smlouvu k 31.8.2014 s dvouměsíční výpovědní lhůtou. jednatelé naší firmy už jim nechtějí fakturovat klasicky nájem na září a říjen s tím, že od nich jakoby "koupí" drobný majetek - stoly, skříně apod. a nebude se jim už fakturovat nájemné a zálohy jako každý měsíc. Podotýkám, že tento DHM si dali do kanceláře z vlastních zdrojů a zpět si ho už vzít nechtějí.
Podle mně musím ještě dva měsíce nájem i zálohy vyfakturovat a tím i zdanit a při vyúčtování E-onu, vody a RWE se jim vyúčtujou i tyto služby.
Oni si řeknou nějakou částku za DHM a tím si vyrovnají (prý) své závazky.
Můžete mi, prosím poradit? Moc děkuji.