Dobrý den , prosíme o radu. Jsme příspěvková organizace, která obdržela neinvestiční dotaci v částce 535.000,-Kč. V žádosti o ní bylo uvedeno, že ji použijeme na nákup postelí s příslušenstvím. Fakturu jsme ale měli rozepsanou na jednotlivé položky. V podstatě bychom úplně správně měli účtovat majetek do 2.000,- Kč a nad 2.000,- Kč, ale zaúčtovali jsme to tak, že postel jsme zaúčtovali včetně příslušenství na 501. Potřebovala bych vědět způsob účtování od chvíle, kdy nám přišla tato částka na účet.
Pak máme ještě jeden problém.Našemu zřizovateli jsme odvedli na účet na základě rozhodnutí částku ve výši 275.000,-. Zřizovatel nám vybral OA a my jsme obdrželi pouze předávací protokol. Jak s tím naložit. Fakturu a ani nic jiného v ruce nemáme. Pouze odvedené peníze z účtu.
Děkujeme a přejeme hezký den