Vážené radilky,
opět se na Vás obracím s prosbou o rady
. Všem předem děkuji!
Takže:
1. U jaké směrnice máte seznam razítek se jménem uživatele?
2. Protože jsme nikdy u každé směrnice zvlášť neměli košilky se jmény a podpisy zaměstnanců, kteří se směrnicí byli seznámeni (vždy byl jen jeden list, že níže podepsaní zaměstnanci byli se směrnicemi seznámeni), proto teď nevím, které směrnice jsou pro seznámení všem, které jenom u nás v kanclících....a tak. Mohli byste mi někdo poradit? Přidávám soupis
všech směrnic: Účtový rozvrh, Evidence.......majetku, Evidence....zásob, Inventarizace majetku a závazků, Harmonogram úč. závěrek, Časové rozlišování nákl. a výnosů....., Vedení pokladny, Oběh úč. dokladů, Závodní stravování, Spisová služba...archivace...., Fondové hospodaření, Poskytování OOPP, FKSP, Věcná pomoc chovanců, Vnitřní kontrolní systém,
Bankovnictví, Používání mailu a internetu, Léčebný režim zam., Cestovní náhrady.
Podotýkám, že jsme DD.
3. Do které směrnice můžu přidat jmenování škodní komise? Myslela jsem, že bych jí zavedla do Inventarizace, když už se tam zmiňuje Inventarizační komise, tak bych tam mohla hned připsat Škodní komisi. Je nutné nějaké podepsané Pověření nebo stačí rozhodnutí ředitele o obsazení těchto komisí? Doteď tam mám uvedeny je funkce těch, kteří jsou v inv. komisi, kdyby se vyměnilo personální obsazení, funkce bude pořád stejná.
Uf, to je otázek při pátku.....
.
Tak krásný víkend a v pondělí šupky dupky na Radímesi.cz
.