vybírání odpracovaných hodin

dočasná pracovní neschopnost, dovolená, svátky, neplacená volna, odměny

vybírání odpracovaných hodin

Příspěvekod makovice » pát 20. srp 2010 8:08:29

Dobrý den kolegové,
u THP pracovníků v sociálních službách, kteří odpracovali víc hodin než je konto hodin v měsíci se mohou hodiny navíc převést do dalšího měsíce nebo se musí vybrat v rámci toho jednoho měsíce. :?: Děkuji za odpověď.
makovice
 
Příspěvky: 2
Registrován: stř 11. srp 2010 15:39:09

Re: vybírání odpracovaných hodin

Příspěvekod Dája » pát 20. srp 2010 8:23:39

U nás to řešíme tak, že přesčasové hodiny musí být "nařízeny" nadřízeným pracovníkem. Ten na výkaze tyto přesčasy podepíše, a pak se mohou převést do dalšího měsíce. Pikantní na tom je to, že když se něco zasekne a já jako workoholiček to chci mít v pořádku a náhodou je třeba konec měsíce a já pracuji jako o dušu - tak mi vedoucí řekne: já jsem Ti přesčas nenařídila. No, nedali byste jí .... třeba kytičku? :mosking:
Dája
 
Příspěvky: 634
Registrován: čtv 23. dub 2009 11:28:01

Re: vybírání odpracovaných hodin

Příspěvekod Dahab » pát 20. srp 2010 9:29:52

Tak to jste mě Dájo pobavila :lol: . Já jsem ze školy a protože beru příplatek za vedení, tak můžu mít přesčasů kolik chci, oficiálně nemám žádný a nárok na jeho čerpání taky žádný. Ale protože chci mít všechno v pořádku nebo mít práci udělanou v klidu, tak jdu do školy klidně i o víkendu. To většinou udělám víc práce než za celý týden /mám klid na práci/. V uzávěrkových časech jsem tu 7 dní v týdnu. Ředitel se tetelí blahem, protože ho to fakt nezajímá, chce mít udělanou práci a basta. Když ale potřebuji jít třeba o půl hodinky dřív domů nebo teď když manžel byl na rybářské dovolené, tak jsem potřebovala chodit týden o hoďku dřív kvůli pejskovi, abych mu nenarušovala režim, tak mě pustil /musím se dovolit!/, ale se slovy "souhlasím, však Vám práce neuteče, Vy si ji musíte stejně udělat". Není to taky na .... kytičku :mosking: ? Je a na velkou! :bye: