refi píše:body 1 až 3 jsou v pořádku, u posledního stačí podpis zaměstnavatele ... stejně tak u elektronického odesílání, kdy ho nahrazuje buď elektronický podpis nebo datová schránka.
a pro termíny zkopíruji rovnou celý text:
Evidenční list se předkládá za každý kalendářní rok po účetní závěrce, tj. po závěrce mzdových listů. Musí být vystaven nejpozději v dubnu následujícího kalendářního roku (poté předložen ČSSZ do 30 dnů). Ovšem v případě skončení účasti na důchodovém pojištění v průběhu roku, vždy do 1 měsíce po konečném vyúčtování příjmů, nejpozději tedy do 31. ledna roku následujícího. Výjimkou je opakované zaměstnání. Jestliže zaměstnání skončí v průběhu roku a zaměstnanec ke stejnému zaměstnavateli opět nastoupí, nemusí být ELDP v mezidobí předložen. Pokud tedy zaměstnavatel nepochybuje, že zaměstnanec nastoupí nejpozději do 3 měsíců, může pokračovat v záznamech na tomtéž ELDP.
a ještě pro upřesnění vašeho případu:
ELDP se vyplňuje :
- po účetní závěrce (závěrce mzdových listů), nejpozději však do 30. dubna následujícího kalendářního roku, trvala-li výdělečná činnost k 31. prosinci,
- do 1 měsíce po konečném vyúčtování příjmů v případě skončení účasti na důchodovém pojištění před 31. prosincem, nejpozději do 31. ledna následujícího kalendářního roku.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků