Dopočet zdravotního pojištění

sociální, zdravotní, zákonné, evidenční listy

Dopočet zdravotního pojištění

Příspěvekod noovicka » čtv 14. dub 2011 19:58:52

Dobrý den,
jsem ve mzdách začátečník a tak se stydím za svůj dotaz, ale snad mi pomůžete. Nastoupila mi od 1. dubna paní, má dvě děti 4,5 roku a 9 let. Mladší dítě nemůže do kolektivu, je alergik. Paní byla doma na rodičáku do 4 let, pak byla půl roku na úřadu práce jako nezaměstnaná a teď jsme jí vzali na půl úvazku jako uklízečku. Její hrubá mzda na poloviční úvazek je 4.500 Kč. Program mi tam dopočítává ZP 3.500,- Kč. Teď nevím, je to dobře? Není za ní plátcem pojistného stát? Ale na rodičáku už není. Nějak tomu výkladu nerozumím. Co mám všechno udělat? Moc prosíííím o radu.
noovicka
 
Příspěvky: 42
Registrován: čtv 14. dub 2011 19:49:10

Re: Dopočet zdravotního pojištění

Příspěvekod Janča1 » pát 15. dub 2011 7:48:15

Pokud paní není vedena na pracáku,asi není, nikde jinde není zaměstnána,nepobírá žádný důchod,není na rodičáku, musí si platit minimální zdravotní pojištění 1080,- Kč. Stát za ní nic neplatí. Můžete si to ještě zjistit na zdravotní pojišťovně, jak ji mají vedenou. Ten dopočet je správný. Alespoň takový je můj názor. Přeji hezký den. Jana.
Janča1
 
Příspěvky: 6
Registrován: stř 16. čer 2010 12:33:32

Re: Dopočet zdravotního pojištění

Příspěvekod hanna » pát 15. dub 2011 8:49:46