Nový katalog prací

základní plat, nárokové a nenárokové složky, doba platnosti, změny, zápočty praxí

Nový katalog prací

Příspěvekod Betty » stř 29. zář 2010 13:11:44

Dobrý den,
na jaře mi řekla ekonomka(PAM) řekla,že podle nového katalogu prací budu zařazena do tř.10. Dosud jsem ve třídě 9, pracuji jako hlavní účetní, jsem jediná kdo v programu účetnictví pracuje, sestavuji a podepisuji účetní výkazy, hlídám rozpočet, atd. Dnes mi bylo řečeno, že v katalogu je "komplexní vedení účetnictví" a to u mě není splněno, protože nevystavuji faktury a nedělám kalkulace nákladů. Vystavených faktur je u nás za rok cca 50 ks a kalkulací asi 10...
Tak nevím. Četla jsem si diskusi, zdá se že hodně účetních je ve třídě 10 už dávno. Opravdu nevedu účetnictví komplexně ? Jak to máte vy ?
díky Bět
Betty
 
Příspěvky: 58
Registrován: pát 13. bře 2009 11:00:04

Re: Nový katalog prací

Příspěvekod refi » stř 29. zář 2010 19:50:40

mám desátou třídu, i když jsem zatím ve výjimce, protože nesplňuji vzdělání. nicméně faktury také nevystavuji a máme jich ročně kolem 80, kalkulace také dělá hospodářka a ne já. jsem po kontrole, stejně jako kolegyně, která totéž dělala před mých příchodem a přestože se šťourali v pracovních náplních, desátou třídu u účetní nenapadli.
Uživatelský avatar
refi
Moderátorka
 
Příspěvky: 3365
Registrován: pon 02. úno 2009 15:07:01
Bydliště: Ostrava

Re: Nový katalog prací

Příspěvekod Dahab » stř 29. zář 2010 20:12:36