Začínám s vedením mzdové agendy

doba určitá, neurčitá, zkušební doba, kratší pracovní doba, nepravidelná pracovní doba

Začínám s vedením mzdové agendy

Příspěvekod HAANKA » ned 02. led 2011 20:25:15

Milé radilky, přeji všem dobrý a úspěšný rok 2011. Od letošního roku začínám v našem dětském domově vést i mzdy
tento týden nainstalují Vemu mo Vás prosím jelikož se mzdami ve školství nemám vůbec žádnou zkušenost poraďte,
jak vše vést dobře. Jsou nějaké semináře? Odborná literatura? Jelikož jsem i účetní pouhé dva měsíce, tak nevím, jak vše zvládnu. Moc Vám děkuji :? Haanka
HAANKA
 
Příspěvky: 144
Registrován: pon 04. říj 2010 13:45:32

Re: Začínám s vedením mzdové agendy

Příspěvekod refi » pon 03. led 2011 8:41:12

haanko, už váš první krok byl dobrý, protože máte na mzdy vemu. pracuji s ní od r. 1993 a neměnila bych dodnes. :thumbs up:

odborná literatura:
- když jsem kdysi začínala, kupovala jsem si pár let každý rok Mzdovou účetní od nakladatelství Anag, dnes už si hlídám jen změny v zákonech
- pořiďte si Uživatelskou příručku pro vedení mzdové agendy od Vemy - ta vám bude k ruce několik let a je opravdu hodně užitečná

semináře:
- Vema pořádá pravidelně velmi kvalitní semináře zaměřené na změny v legislativě, které zároveň zapracovali do nových verzí. je to velmi užitečné tam chodit, v začátcích každopádně, chodím tam dodnes, pokud jsou finance a čas
- a pak si hlídejte třeba daňové semináře, které jsou zaměřené na roční zúčtování daní, ale ty vema také pořádá