Rozdělení rozpočtu

a vše, co k němu patří

Rozdělení rozpočtu

Příspěvekod ZKy » stř 09. bře 2011 22:14:57

Prosím o radu. Jako účetní ZŠ jsem začala od ledna a teprve se rozkoukávám :crazy: . V lednu přišlo avízo na přímé náklady a na "přilepšení pedg." Na stránkách KÚ jsem našla soubor s pravidly pro rozpis rozpočtu na rok 2011 - normativy atd.
Nerozumím tomu, jestli si mám sama "nějak" spočítat kolik bude z celkového balíku na přímé náklady na platy pedagog., nepedagog, ONIV, na učeb.pomůcky, atd. dle uvedených normativů, nebo dostanu ještě "nějaký" konkrétní rozpis kolik na co? |:-(|
Předem díky za info :bye:
ZKy
 
Příspěvky: 34
Registrován: úte 01. úno 2011 20:25:29

Re: Rozdělení rozpočtu

Příspěvekod refi » stř 09. bře 2011 22:34:33

konkrétní rozpis vám ještě musí přijít formou závazných ukazatelů, které musíte dodržet a nepřekročit. normativy jsou jen pomůckou pro to, abyste si mohla zkontrolovat, zda máte dobře nasazené platy zaměstnancům a také jejich počet stanovený pro váš typ školy či obor. na základě právě těchto normativů vám zřizovatel závazné ukazatele stanoví a oznámí.
Uživatelský avatar
refi
Moderátorka
 
Příspěvky: 3365
Registrován: pon 02. úno 2009 15:07:01
Bydliště: Ostrava


Zpět na ONIV

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků

cron