Hodnota přechodného ubytování

účtování, závěrky, vzory a opravy vnitřních i jiných dokladů

Hodnota přechodného ubytování

Příspěvekod Andy » úte 16. úno 2010 23:59:52

Zdravím všechny účetní.
Mám jeden velký problém a nevím si s ním rady. Jsem účetní krátce a ještě jsem se s touto situaci nesetkala. Jsme příspěvková organizace a jednomu našemu zaměstnanci poskytujeme zdarma ubytovnu. Poprvé se to vyskytlo loni v prosinci. To je asi neštěstí, roční závěrka. Já to dala do nákladů oproti zaměstnancům, ale to je špatně, protože se mi to nevyspárovalo. U nás je problém, že každý děláme něco. Mzdovka mi to dala v předpise jako hodnota přechodného ubytování. Nevím si s tím rady a bohužel ani nikdo okolo. Může mi někdo prosím poradit, co s tím, jak se to účtuje? Moc děkuji.
Andy
 
Příspěvky: 6
Registrován: úte 16. úno 2010 0:37:22

Re: Hodnota přechodného ubytování

Příspěvekod Terina » stř 17. úno 2010 8:15:34

Andy, já trochu nechápu Váš dotaz. Nejprve píšete, že zaměstnanci poskytujete zdarma ubytování a pak, že Vám mzdovka dala nějaké podklady. Proč to tedy mzdovka dělala? Podle mého mzdovka by Vám dala podklad, pokud by mu částku srazila ze mzdy. Ale takhle nechápu, co s tím má mzdovka společného.
Terina
 
Příspěvky: 322
Registrován: úte 09. úno 2010 11:16:05

Re: Hodnota přechodného ubytování

Příspěvekod Janca » stř 17. úno 2010 8:57:23

To je kvůli tomu, že se z toho odvádí daň , Sp + ZP - jsou to naturální požitky.
Janca
 
Příspěvky: 146
Registrován: úte 29. pro 2009 10:41:15

Re: Hodnota přechodného ubytování

Příspěvekod Andy » stř 17. úno 2010 21:53:51