Pronájem kopírky-splátkový kalendář

účtování, závěrky, vzory a opravy vnitřních i jiných dokladů

Pronájem kopírky-splátkový kalendář

Příspěvekod jajas » pon 27. črc 2009 12:08:46

Dobrý den, pronajali jsme si kopírku a dostali splátkový kalendář, který je současně daňovým dokladem, podle kterého máme platby realizovat. Kam účtovat splátku za pronájem? Dát ji hned na 518 oproti úhradě (241) ? Děkuji.
jajas
 
Příspěvky: 242
Registrován: čtv 05. bře 2009 7:54:50

Re: Pronájem kopírky-splátkový kalendář

Příspěvekod cmedlova » pon 27. črc 2009 12:17:16

Já to dělám tak, že jsem si celý kalendář okopírovala tolikrát, kolik je splátek a ke každé splátce založím do deníku došlých faktur jednu kopii, na které vyznačím, o kterou splátku se jedná a účtuji fakturu 321/518 a banku 241/321.
Ale zase řeším, že účtováním na služby 518 neúměrně krátím materiál do kopírky, který bych jinak, jako v minulých letech, kupovala a účtovala na 501(Minolta k pronájmu dodává i papíry a tonery, což asi máme stejně). Zdravím :drinks:
cmedlova
 
Příspěvky: 47
Registrován: úte 03. bře 2009 10:24:36

Re: Pronájem kopírky-splátkový kalendář

Příspěvekod Dája » pon 03. srp 2009 12:28:04

S kopírováním souhlasím, ale papír a tonery bych účtovala na 501. :bye:
Dája
 
Příspěvky: 634
Registrován: čtv 23. dub 2009 11:28:01


Zpět na Účtování, vnitřní doklady

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 27 návštevníků