Ukazatele rozpisu ..... moc velká částka v OON

Ukazatele rozpisu ..... moc velká částka v OON

Příspěvekod pmaja » úte 15. zář 2020 7:58:32

Dobrý den, prosím o radu. Jsem nováček a v těch výkazech se docela plácám. Jde o to, že jsem objevila v tabulce Ukazatele rozpisu neinvestičních výdajů na přímé náklady na vzdělání po úpravě k 1.9.2020 pro Š/ŠZ zřízené krajem velmi vysokou částku. Nejdřív jsem si myslela, že něco počítám špatně, protože naše dosavadní částka OON (DPP za nemocné uklízečky, DPP za vnitřní audit, DPP za výuku nepovinných předmětů) vůbec neodpovídala částce, kterou máme přidělenou na OON od kraje. Ptala jsem se pana ředitele, a ten je z částky také překvapen. Volala jsem i mé předchůdkyni, a ta se také divila. Prostě si asi tak nějak té částky nikdo nevšiml a žili jsme v domnění, že peníze na OON máme přiděleny daleko menší.
Prosím Vás, nevíte, podle jakého podkladu nám tyto peníze byly přiděleny? Předpokládám, že zřejmě kraj vycházel z nějakých výkazů - ono totiž v minulém roce jsme měli několik učitelů odborných předmětů (máme poměrně nově zřízený učňovský obor) na DPP. Od letošního roku mají PS na maličký úvazek.
Prosím Vás, myslím si dobře, že pokud přidělené peníze na OON nevyčerpáme, musíme je vrátit. Nemůžeme si je zřejmě převést do platů že?
Moc děkuji za radu.
pmaja
 
Příspěvky: 111
Registrován: úte 16. led 2018 13:16:49
Bydliště: Pardubický kraj

Re: Ukazatele rozpisu ..... moc velká částka v OON

Příspěvekod witty » úte 15. zář 2020 9:44:24

Můžete si je převést, teď je na to tak akorát čas. Spočítejte si, kolik OON vyčerpáte do Vánoc, dejte si tam nějakou rezervu a požádejte Kraj, aby vám zbytek převedl do platů. Také máme hodně a převádíme.
Jen pro kontrolu - vyčerpané OON ze státního rozpočtu si zkontrolujte v P1-04, ř. 0122 mínus ř. 0133.
witty
 
Příspěvky: 1230
Registrován: pon 02. bře 2009 10:21:43
Bydliště: JČ kraj

Re: Ukazatele rozpisu ..... moc velká částka v OON

Příspěvekod pmaja » úte 15. zář 2020 12:22:17