objednávky - evidence

kniha pošty, předávání písemností, e-mailová pošta, evidence

objednávky - evidence

Příspěvekod Jarmila » stř 25. bře 2009 15:34:45

Prosím o radu - jaký systém máte v evidenci objednávek? My máme ZŠ a ŠJ. Já jsem pro to, aby jídelna měla svoji číselnou řadu a škola zase svoji. S tím, že vedoucí kuchyně si evidenci objednávek povede sama a bude si také vystavovat objednávky. S touto objednávkou a žádankou na bezhotovostní styk zajde za příkazcem a správcem rozpočtu pro podpis. Objednávky by se vyhotovovaly 3x. (lx pro ŠJ, 1x odeslat dodavateli,1x založit k fa). Totéž pro školu. Samozřejmě by škola měla svoji číselnou řadu. Pan ředitel chce evidovat vše dohoromady. Nemůžem se s tím srovnat !!! :? Popiště svůj systém!!!
krásný den
Jarmila
 
Příspěvky: 64
Registrován: úte 03. bře 2009 9:24:29

Re: objednávky

Příspěvekod agama » stř 25. bře 2009 15:51:24

My samotné objednávky nikde nezakládáme. Podle našeho vnitřního kontrolního systému musí být každý výdaj (hotově i fakturou) doložen schválenou objednávkou nebo žádánkou (1. fáze předběžné kontroly). Když přijde faktura nebo se vyplácí z pokladny, přicvakne se tato žádánka nebo objednávka k daň. dokladu a ten se schválí se jako 2. fáze předběž. kontroly. Žádnou jinou archivaci neděláme - spotřebovali bychom další tuny kancelářského papíru. Při krajské kontrole to bylo prověřováno a byli spokojeni.
Uživatelský avatar
agama
 
Příspěvky: 516
Registrován: stř 04. bře 2009 15:45:44
Bydliště: Valašsko

Re: objednávky

Příspěvekod refi » stř 25. bře 2009 16:32:33

u nás je to podobně jako u agamů :) navíc hospodářka mí číselných řad víc, i pro fksp atd. ale objednávky vystavuje jen ona. takže nejdříve žádanka, schválená příkazcem operace a správcem rozpočtu, pak si dotyčný se schválenou žádankou zajde za hospodářkou, která vystaví objednávku, tu přiloží k žádance a oba papíry pak čekají na fakturu v účtárně. já jako účetní tím pádem vím, že jsem výdaj (jako správce rozpočtu) schválila a že je i objednán. myslím si, že číselné řady si můžete členit jak chcete, jen je za číslem nějak rozlišit, třeba např. 127/zš.
Uživatelský avatar
refi
Moderátorka
 
Příspěvky: 3363
Registrován: pon 02. úno 2009 15:07:01
Bydliště: Ostrava

Re: objednávky

Příspěvekod mery » stř 25. bře 2009 20:12:25

A jak to děláte u telefonických objednávek, na ty máte také číselnou řadu? Já si připravím dle jídelníčku objednávku na celý týden, obvolám dodavatele a blok s objednávkou nechám v kuchyni, aby kuchařka, která zboží přebírá, měla přehled, zda dodané zboží odpovídá objednávce. Po přijetí zaeviduji příjemku a před předáním účetní nechám podepsat vedení. Vždycky to takto fungovalo a žádná číselná řada se nezaváděla. Pouze v sešitě faktur před předání k zaplacení a zaúčtování si zapíšu fakturu pod pořadovým číslem a částku k zaplacení porovnám pak s bankovním výpisem a poznačím si datum úhrady. nikdo k tomu neměl nikdy námitky a s účetní jsme se vždy dohodly. :thumbs up:
mery
 
Příspěvky: 5
Registrován: sob 07. bře 2009 17:39:15
Bydliště: Ostravsko

Re: objednávky - evidence

Příspěvekod agama » čtv 26. bře 2009 8:53:40

Myslím, že když někdo vymyslel tzv. "limitovaný příslib", měl na mysli právě takové případy, kdy se objednává pravidelně materiál (potraviny) v potřebném množství. Nedovedu si představit tvořit a schvalovat objednávku na každou dodávku zboží do jídelny pro takových 1000 strávníků :D
Uživatelský avatar
agama
 
Příspěvky: 516
Registrován: stř 04. bře 2009 15:45:44
Bydliště: Valašsko

Re: objednávky - evidence

Příspěvekod Jarmila » čtv 26. bře 2009 10:22:29

Myslím si , že jednotlivé objednávky do kuchyně namají význam. Měla by být uzavřená hospodářská smlouva.Na co objednávky? Jsou to pořád jedni a ti samí dodavatelé. Alespoň u nás.Stačí pak jenom limitovaný příslib na potraviny dle stravovacích norem.
krásný den
Jarmila
 
Příspěvky: 64
Registrován: úte 03. bře 2009 9:24:29

Re: objednávky - evidence

Příspěvekod mery » sob 28. bře 2009 19:02:39

agama píše:Myslím, že když někdo vymyslel tzv. "limitovaný příslib", měl na mysli právě takové případy, kdy se objednává pravidelně materiál (potraviny) v potřebném množství. Nedovedu si představit tvořit a schvalovat objednávku na každou dodávku zboží do jídelny pro takových 1000 strávníků :D

Já také ne. U nás to také funguje v rámci limitovaného příslibu.Zdar zdravému rozumu.
mery
 
Příspěvky: 5
Registrován: sob 07. bře 2009 17:39:15
Bydliště: Ostravsko

xerox-spotřeba

Příspěvekod Maťa » pon 30. bře 2009 12:59:22

Mám prosbu: vedete někdo evidenci spotřeby kop.papíru? A pokud ano, tak jakým způsobem? Našemu p.řediteli se zdá u učitelů příliš velká spotřeba kop.papíru a chce evidovat každý balík papíru. Budu moc ráda za Vaše názory.Díky moc.
Maťa
 
Příspěvky: 20
Registrován: pon 30. bře 2009 9:52:23

Re: objednávky - evidence

Příspěvekod refi » pon 30. bře 2009 13:23:03

na bývalé škole dostal každý pedagog na začátku roku balík papíru (500 ks) a s tím měl hospodařit celý školní rok. pokud potřeboval více, což např. u jazykářů bylo evidentní, musel požadavek zdůvodnit a dostal více. evidence ale jako taková žádná.
na současné škole je u sekretářky sešit a tam si před cestou ke kopírce do sborovny každý napíše, co jde kopírovat a kolik papíru si bere. to je taková informativní evidence. jinak přesnou evidenci bych chtěla vidět, to by ta sekretářka už nedělala opravdu nic jiného.
papír do kopírek a tiskáren jinak vedeme na analytice zvlášť, ale za celou školu.
Uživatelský avatar
refi
Moderátorka
 
Příspěvky: 3363
Registrován: pon 02. úno 2009 15:07:01
Bydliště: Ostrava

Re: objednávky - evidence

Příspěvekod ZUS Konice » stř 08. dub 2009 15:39:23

,,,,
ZUS Konice
 
Příspěvky: 2
Registrován: stř 08. dub 2009 13:55:14

Re: objednávky - evidence

Příspěvekod skolacka » úte 02. bře 2010 20:28:49

Ahojky,

číselnou řadu ZŠ začínám - 1001
číselnouu řadu ŠJ začínám - 2001
dloučené pracoviště ZŠ - 3001
skolacka
 
Příspěvky: 11
Registrován: pon 15. úno 2010 9:26:54

Re: objednávky - evidence

Příspěvekod Monča » úte 14. pro 2010 13:23:55

zdravím všechny,
mám takovou blbou otázku.Pronajímáme tělocvičnu, přišla mi objednávka na pronájem pro zaměstnance v celkové hodnotě
2.000 kč bez DPH.Jakou částku mám nafakturovat?děkuji
Monča
 
Příspěvky: 36
Registrován: úte 04. kvě 2010 9:39:26


Zpět na Pošta

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků

cron