Jak otestovat zaměstnance v gastronomii
Napsal: pát 01. úno 2013 20:40:58
Dobrý den,
mohl byste někdo poradit, jak nejlépe otestovat zaměstnance v gastronomii, přesněji v hotelu s restaurací?
Uvedení do problému
Jedná se o hotel s restaurací na horách. Máme 10 zaměstnanců, kuchaře, číšníky, pomocníky. Posledních pár let to s námi jde ale z kopce. Jsme na dobrém místě, kde je v každé roční období velký počet návštěvníků, chodí k nám i místní, nebo spíš chodili.
No, jde o to, že k nám prostě chodí méně lidí, a to i místních. Tím se samozřejmě snížil zisk. Někteří z místních mi říkají, kde je problém, ale nevím, jestli tomu mám věřit, protože já to prostě nevidím. Tvrdí, že obsluha není vstřícná až nepříjemná, někteří že okrádají, na recepci nepříjemní apod.
Takže bych potřeboval nějakou radu, jak zaměstnance otestovat aniž bych je urazil? Jak zjistit, kde je chyba a proč k nám lidé přestávají chodit? Z taktických důvodů nechci udávat jméno našeho hotelu, to snad pochopíte. Jedná se o existenční a dlouhodobý problém.
Díky za jakýkoliv typ.
M. Dura
mohl byste někdo poradit, jak nejlépe otestovat zaměstnance v gastronomii, přesněji v hotelu s restaurací?
Uvedení do problému
Jedná se o hotel s restaurací na horách. Máme 10 zaměstnanců, kuchaře, číšníky, pomocníky. Posledních pár let to s námi jde ale z kopce. Jsme na dobrém místě, kde je v každé roční období velký počet návštěvníků, chodí k nám i místní, nebo spíš chodili.
No, jde o to, že k nám prostě chodí méně lidí, a to i místních. Tím se samozřejmě snížil zisk. Někteří z místních mi říkají, kde je problém, ale nevím, jestli tomu mám věřit, protože já to prostě nevidím. Tvrdí, že obsluha není vstřícná až nepříjemná, někteří že okrádají, na recepci nepříjemní apod.
Takže bych potřeboval nějakou radu, jak zaměstnance otestovat aniž bych je urazil? Jak zjistit, kde je chyba a proč k nám lidé přestávají chodit? Z taktických důvodů nechci udávat jméno našeho hotelu, to snad pochopíte. Jedná se o existenční a dlouhodobý problém.
Díky za jakýkoliv typ.
M. Dura