Stránka 1 z 1

inventura

PříspěvekNapsal: stř 24. led 2018 10:18:13
od skolka
prosím o radu, jsme MŠ, máme několik budov, inventury probíhají na každém pracovišti. hlavní budova se opravuje a je částečně přesunuta do jiné budovy-půjčené, část vybavení je uložena ve skladu mimo(nekontrolujeme). ted nevím jak mám upravit plán inventur a ostatní. do plánu napsat místo provedení adresu vypůjčené budovy, napsat nějaký komentář, že se provede jen inventura toho co tam je? jelikož jsme sestavy majetku neměnili (v srpnu-budeme se stěhovat zpět, bych to musela zase celé předělávat), odkšrtáme skutečně nalezené položky při inventuře.
máte někdo s tímto zkušenost, co by mi mohla kontrola zřizovatele vytknout?

Re: inventura

PříspěvekNapsal: stř 24. led 2018 11:37:19
od Alena H
Bohužel musíte udělat inventuru veškerého majetku, i toho ve skladě, byť jen papírově, jinak by závěrka neměla být schválena.

Re: inventura

PříspěvekNapsal: čtv 25. led 2018 8:19:47
od skolka
jak tedy prakticky? na místních seznamech odškrtám co najdu, k tomu co tam není napíši poznámku:uloženo ve skladě.
do plánu inventur, kde mám : místo provedení - budovu X(v opravě), mám napsat budovu pronajatou + sklad?

Re: inventura

PříspěvekNapsal: čtv 25. led 2018 12:45:01
od Alena H
Odškrtala bych všechno a ty poznámky vám jen potvrdí, že jste to zinventovala. V srpnu to posadíte na správné stavy a co nepoužijete, dáte vyřadit.
My nemáme místní seznamy, ale majetek mám dle místností, inventárních úseků, jak mi dovolí SW.