Stránka 3 z 3

Re: Inventarizace

PříspěvekNapsal: pon 10. kvě 2010 6:51:09
od Dája
Vrspo. Taková evidence byla před lety zrušena a někde je napsáno, že vše musí být v účetnictví a oceněno - nelze mít evidenci mimo účetnictví, vedenou jen v ks. :?

Re: Inventarizace

PříspěvekNapsal: pát 06. srp 2010 10:29:20
od L. F.
Dobrý den,
jelikož se nepatrně blíží inventura, chtěla bych se zeptat vás milé kolegyně, jak probíhá inventura u vás?

Loni jsem ji dělala poprvé, ale bylo to neuvěřitelně chaotické. Letos v tom chci udělat nějaký systém. Napadlo mě, že vyjedu za každou místnost soupis a rozdám odpovědným pracovníkům a oni to skontrolují, připiší co chybí popř. co přebývá. Dělávalo se to tady tak, že každy odpovědný pracovník vypsal na papír každy kus nabytku co měl jako svěřený a to se mi moc nezamlouvá tak mě napadlo to co jsem psala výše. Jak řešíte inventuru u vás? Díky :)

Re: Inventarizace

PříspěvekNapsal: pát 06. srp 2010 10:46:13
od Dája
To Vás, L.F. napadlo dobře. U nás to tak děláme. Pak se dopíší ev. vyřadí nějaké předměty a odpovědný pracovník konečný seznam podepíše. A je to :yahoo: :bye:

Re: Inventarizace

PříspěvekNapsal: pát 06. srp 2010 10:55:06
od KateřinaK
U nás mají odpovědní pracovníci přidělen majetek podle tzv. kabinetů, což nejsou faktické místnosti, ale spíše všechny pomůcky pro daný předmět bez ohledu na to, kde se právě nachází. To už je věc pracovníka, aby o nich měl přehled. Takže fyzikář má na starosti pomůcky do fyziky, matikář do matiky, apod. Pak máme nábytek jako samostatnou skupinu a další skupinu "všeobecný majetek", to jsou třeba televize, videa, přehrávače apod. Je to systém zavedený už kdysi dávno, ale přizpůsobila jsem tomu počítačovou evidenci a spolehlivě nám to funguje.