Hledám práci

Hledám práci

Příspěvekod Kobliha » pon 04. led 2010 13:45:52

Dobrý den,
přišla jsem o zaměstnání,byla jsem finanční účetní v příspěvkové organizaci DDM okres 'Ustí nad Orlicí.Jsem teď ve velké finanční krizi.Kdyby někdo z Vás věděl o jakém koli zaněstnání V administrativě,účetnictví neboi mimo ni v tomto regionu prosím dejte vědět tip.Může být i Pardubice. Moc děkuji
Kobliha
 
Příspěvky: 16
Registrován: pon 22. čer 2009 12:33:32

Re: Hledám práci

Příspěvekod refi » pon 04. led 2010 23:12:17

tak to je mi milá kolegyně moc líto, v této době je každý rád, že má práci, i když by jindy třeba měnil za lepší. sama mám dvě kamarádky, kterým hlídám možné šance v ekonomické sféře. budu držet palce, ať nehledáte dlouho a finanční krize je brzy zažehnána :thumbs up: přeji hodně štěstí!!!
Uživatelský avatar
refi
Moderátorka
 
Příspěvky: 3363
Registrován: pon 02. úno 2009 15:07:01
Bydliště: Ostrava

Re: Hledám práci

Příspěvekod Dahab » úte 05. led 2010 23:00:03

Tak to je mi taky moc líto, ale pomoci nedokážu /Zlínský kraj/. Nacházíme se v divné době, ať se to týká financí, pracovních možností nebo vztahů mezi lidmi. I kantoři se bojí o svá místa. Nadávají na nesmyslné úkoly, ale vždy sklopí hlavu a udělají to, co se po nich chce. A kde je pak nějaká demoracie a kde můžete vyslovit svůj názor aniž by následovala šikana ze strany nadřízeného? Bohužel, na jednu stranu jsme v pasti a na druhé jsme rádi, že máme práci.
U Vás mě to mrzí o to víc, že ještě v prázdniny jste psala jak jste spokojená a paní ředitelkou, pracovištěm /v sekci Pružná pracovní doma/. Tak držím palce, ať toto neradostné období Vám brzo pomine a vše se v radost obrátí. :bye:
Uživatelský avatar
Dahab
 
Příspěvky: 372
Registrován: stř 04. bře 2009 21:29:59

Re: Hledám práci

Příspěvekod Janca » stř 06. led 2010 8:29:08

A můžu se zeptat, z jakého důvodu jste přišla o práci, snižovali jste stavy zaměstnanců?
V dnešní době totiž nevíme co bude, jestli budou děti a tak.
Janca
 
Příspěvky: 146