Stránka 1 z 1

skončení nájmu kancelářských prostor

PříspěvekNapsal: čtv 04. zář 2014 14:04:00
od Ogarka
Dobrý den, prosím o odpověď na otázku:

jako firma ve vlastní budově pronajíme kancelář jiné firmě. Ta má prodlouženou nájemní smlouvu do konce roku 2014. Ale protože jim úplně zrušili tuto pobočku, vypovídají tuto smlouvu k 31.8.2014 s dvouměsíční výpovědní lhůtou. jednatelé naší firmy už jim nechtějí fakturovat klasicky nájem na září a říjen s tím, že od nich jakoby "koupí" drobný majetek - stoly, skříně apod. a nebude se jim už fakturovat nájemné a zálohy jako každý měsíc. Podotýkám, že tento DHM si dali do kanceláře z vlastních zdrojů a zpět si ho už vzít nechtějí.

Podle mně musím ještě dva měsíce nájem i zálohy vyfakturovat a tím i zdanit a při vyúčtování E-onu, vody a RWE se jim vyúčtujou i tyto služby.

Oni si řeknou nějakou částku za DHM a tím si vyrovnají (prý) své závazky.

Můžete mi, prosím poradit? Moc děkuji.

Re: skončení nájmu kancelářských prostor

PříspěvekNapsal: úte 09. zář 2014 9:25:49
od Eva1962
Já bych také fakturovala nájem a služby a oni ať pak vyfakturují nábytek - zápočet plateb je pak určitě možný. Jedna nebo druhá strana doplatí rozdíl mezi nájmem a nákupem majetku.