skončení nájmu kancelářských prostor
Napsal: čtv 04. zář 2014 14:04:00
Dobrý den, prosím o odpověď na otázku:
jako firma ve vlastní budově pronajíme kancelář jiné firmě. Ta má prodlouženou nájemní smlouvu do konce roku 2014. Ale protože jim úplně zrušili tuto pobočku, vypovídají tuto smlouvu k 31.8.2014 s dvouměsíční výpovědní lhůtou. jednatelé naší firmy už jim nechtějí fakturovat klasicky nájem na září a říjen s tím, že od nich jakoby "koupí" drobný majetek - stoly, skříně apod. a nebude se jim už fakturovat nájemné a zálohy jako každý měsíc. Podotýkám, že tento DHM si dali do kanceláře z vlastních zdrojů a zpět si ho už vzít nechtějí.
Podle mně musím ještě dva měsíce nájem i zálohy vyfakturovat a tím i zdanit a při vyúčtování E-onu, vody a RWE se jim vyúčtujou i tyto služby.
Oni si řeknou nějakou částku za DHM a tím si vyrovnají (prý) své závazky.
Můžete mi, prosím poradit? Moc děkuji.
jako firma ve vlastní budově pronajíme kancelář jiné firmě. Ta má prodlouženou nájemní smlouvu do konce roku 2014. Ale protože jim úplně zrušili tuto pobočku, vypovídají tuto smlouvu k 31.8.2014 s dvouměsíční výpovědní lhůtou. jednatelé naší firmy už jim nechtějí fakturovat klasicky nájem na září a říjen s tím, že od nich jakoby "koupí" drobný majetek - stoly, skříně apod. a nebude se jim už fakturovat nájemné a zálohy jako každý měsíc. Podotýkám, že tento DHM si dali do kanceláře z vlastních zdrojů a zpět si ho už vzít nechtějí.
Podle mně musím ještě dva měsíce nájem i zálohy vyfakturovat a tím i zdanit a při vyúčtování E-onu, vody a RWE se jim vyúčtujou i tyto služby.
Oni si řeknou nějakou částku za DHM a tím si vyrovnají (prý) své závazky.
Můžete mi, prosím poradit? Moc děkuji.