rada

rada

Příspěvekod madu » čtv 18. říj 2012 9:14:42

poraďte, kam se obrátit, kdo vysvětlí účetnictví PO-zákl.škola Brno-venkov. žádný kurz jsem nenašla...?! bohužel účetnictví u podnikatele je úplně jiné. a ještě tolik věcí okolo, kterým nerozumím/fondy/, nevím kde hledat informace :yahoo: /třeba směrnice tu mám jen na účetnictví/. nastoupïla jsem jako účetní-ve smlouvě hospodářka/popis práce není/,ale dělám i sekretářku, vrátnou...a kdo ví co ještě bude, to je normální? zřizovatel je město, jaké kontroly mohu čekat?
děkuji M.
madu
 
Příspěvky: 19
Registrován: pon 08. říj 2012 10:24:59

Re: rada

Příspěvekod macek1 » čtv 18. říj 2012 15:03:56

Ahoj Madu, děláme to asi všechny od účetnictví přes poštu, kopírování, telefony, ošetřování dětí, vrátné, sekretářky, pokladnu, apod. Když už toho mám plné zuby, tak říkám, že půjdu uklízet a domů chodit s čistou hlavou.
Nejvíce se mi líbí knihy od Štěpánky Novákové. Podívej se na www.intes-kurzy.cz. Mají tam knihy i kurzy pro příspěvkové organizace. Snad ti to pomůže.
macek1
 
Příspěvky: 104
Registrován: úte 23. bře 2010 15:48:53

Re: rada

Příspěvekod nono » čtv 18. říj 2012 15:20:03

madu vítej mezi námi :yahoo: hlavně se neboj......nevím kolik je ti let, ale buď silná !
práce je to hezká, ale tím jak je hodně agend i náročná na sledování různých změn, vyhlášek, zákonů atp.
Jestli je to jako u nás....tak budeš dělat :
účetnictví (s tím je spojeno - fakturace, pokladna , banka, daňové přiznání na konci roku .......)
mzdy + personalistika
sekretářka (dopisy, reklamace, pošta......)
evidence majetku - inventarizace
kalkulace
rozpočty
statistické výkazy
směrnice (tvorba vlastních ....)
různé projekty (např. EU....)
pokud máte doplňkovou činnost - účtování, kalkulace, fakturace, smlouvy....atp.
a pak různá vyúčtování (výlety žáků, učební pomůcky, lyžařský výcvik, plavecký výcvik, soukromé telef.hovory, ....)
evidence ochranných prac. oděvů a obuvi (vč.objednávek...)