co mě čeká za trest?

co mě čeká za trest?

Příspěvekod DamirSaic » stř 03. lis 2010 16:45:29

Dobrý den, pracuji jako voják z povolání. Chtěl bych se zeptat,co mi hrozí v případě, že v době pracovní neschopnosti odjedu do zahraničí a nebudu dosažitelný? popř. nastoupím do práce o 3 dny později? díky Petr
DamirSaic
 
Příspěvky: 2
Registrován: stř 03. lis 2010 16:35:29

Re: co mě čeká za trest?

Příspěvekod refi » stř 03. lis 2010 19:54:20

proč mám pocit, že si děláte srandu s tímto dotazem :mosking: trest? pokud se na to přijde, snížení či odebrání nemocenských dávek v tom lepším případě, v horším neomluvená absence se všemi postihy z toho vyplývajícími. a nástup o 3 dny později? bez omluvy či čerpání dovolené? nevím, jak to máte vy vojáci z povolání, ale u nás je to neomluvená absence opět se všemi dalšími postihy. zkuste si zadat do gůglu neomluvená absence a určitě budete mít jasněji. ale já jsem v tomto laik, takže právník by možná odpověděl jinak ;)
Uživatelský avatar
refi
Moderátorka
 
Příspěvky: 3363
Registrován: pon 02. úno 2009 15:07:01
Bydliště: Ostrava

Re: co mě čeká za trest?

Příspěvekod Dahab » stř 03. lis 2010 20:21:53

Dva týdny jsem tady nebyla a nestačím se divit co se tady řeší. Refi, taky si myslím, že to není vážný dotaz. Jestli jsem nemocná, tak se léčím a nepřemýšlím nad tím jak si v rámci nemocenské budu užívat volné dny. Jinak tazateli můžu říct, že alespoň v našem kraji /ZL/ sociálka zpřísnila kontroly a např. za 3týdenní neschopnost stačí pacienta zkontrolovat i dvakrát. Jedna taková kontrola postihla i naši pracovnici, taky nebyla zastižena a dostala snížení nemocenských dávek na 7 dní o 25% plus dopis do školy o jejím přestupku, tak to měla s málo penězi a velkou ostudou. :bye:
Uživatelský avatar
Dahab
 
Příspěvky: 372
Registrován: stř 04. bře 2009 21:29:59

Re: co mě čeká za trest?

Příspěvekod hanna » čtv 04. lis 2010 7:21:10