Prosím o radu mzdové účetní :-).

Prosím o radu mzdové účetní :-).

Příspěvekod AlenaK. » pát 16. črc 2010 9:23:01

Krásný dobrý den,
ikdyž tuším,že to tu teď v období prázdnin a dovolených bude "trošku mrtvo", prosím o radu zkušené paní mzdové účetní.....
jsme PO, pracuji jako hospodářka, správce rozpočtu a dostala jsem nabídku naučit se mzdové účetnictví (které nám doteď obstarávala paní "externí")....s tímto je spojená má první otázka: jak náročná je to práce, když uvážíte, že jsem laik a že se vše budu muset naučit tzv. od píky? Máme něco málo přes 30 zaměstnanců..... Bojím se toho, že si na sebe naberu spoustu práce a nebude pro jednu stíhat druhou....
Druhá otázka je k tomu školení, nebo semináři. Je to dlouhodobější a taky dražší než jednodenní seminář, tak se ptám, jestli mi ho zaplatí zaměstnavatel nebo si ho budu muset hradit sama?
A konečně třetí a poslední otázka: týká se ohodnocení mzdové účetní - tuto otázku bych položila "soukromou zprávou" té z Vás, která se ozve na můj článek....je toho víc, nerada bych to rozebírala veřejně :oops: .
Moc děkuji a přeji krásný den!!!
Alena K.
AlenaK.
 
Příspěvky: 65
Registrován: pát 30. dub 2010 9:01:55

Re: Prosím o radu mzdové účetní :-).

Příspěvekod KateřinaK » pát 16. črc 2010 10:03:52

Dobrý den, k Vašemu rozhodování Vám mohu předat svou zkušenost:
Stejně jsem se rozhodovala v roce 2005. Nejprve jsem sháněla možnost školení a zajistila jsem si rekvalifikační kurs Mzdové účetnictví (obashem byl zákoník práce, SP, ZP, daně, upozorňuji, že nezahrnoval personalistiku). Trval tenkrát myslím 6 týdnů, po třech dnech odpoledne, asi 72 hodin. A po jeho skončení jsem získala osvědčení a uspokojující pocit, že jsem do něj chodila, protože samostudiem bych celou problematiku rozhodně neobsáhla. Zejména paní, která přednášela daně, to vzala skutečně od podlahy a do všech praktických detailů. Já jsem navíc neměla žádnou kolegyni, ke které bych chodila na rozumy, a radimesi.cz taky ještě nebylo.