Začínající účetní ve školství

nezávazně o čemkoliv pro odpočinek od čísel a papírů

Začínající účetní ve školství

Příspěvekod Januli » čtv 27. led 2022 11:57:44

Zdravím všechny,
moc děkuji za toto fórum a za cenné rady. Pracuji jako účetní na základní škole od září loňského roku. Takže ve spoustě věcí se ještě rozkoukávám. Momentálně se tu peru s roční závěrkou. [:} Pokud by tu byly nějaké začínající účetní a měli by chuť si občas popovídat, budu ráda.
Mějte pěkný den :)
Januli
 
Příspěvky: 18
Registrován: stř 11. bře 2020 15:22:47

Re: Začínající účetní ve školství

Příspěvekod Miiaaa » čtv 03. bře 2022 13:47:00

Dobrý den,
moc Vám držím palce :). Už se sice nepovažuji za nováčka, ale cca před 9 lety jsem začala dělat účetní ve školství bez předchozího zaučení :D. To byl masakr a těch slz! Ještě že ty uzávěrky jsou jednou za rok že :).....
Miiaaa
 
Příspěvky: 19
Registrován: čtv 02. pro 2021 10:41:36
Bydliště: JČ kraj

Re: Začínající účetní ve školství

Příspěvekod Januli » stř 09. bře 2022 9:41:01

Miiaaa píše:Dobrý den,
moc Vám držím palce :). Už se sice nepovažuji za nováčka, ale cca před 9 lety jsem začala dělat účetní ve školství bez předchozího zaučení :D. To byl masakr a těch slz! Ještě že ty uzávěrky jsou jednou za rok že :).....


Dobrý den, děkuji.
Práce mě baví, ale když už mám konečně pocit, že se v něčem orientuji, tak se objeví něco nového a zas mám o čem přemýšlet. A čím víc informací mám, tím víc si občas přijdu zmatenější :? Zatím mám tedy možnost se doptat paní, od které jsem účetnictví převzala, za což jsem hrozně vděčná. Tak snad brzy získám trochu jistotu a budu klidnější. Jsem docela nervózní, abych nedělala zbytečné chyby, ale zas si říkám, že se snad vše dá případně opravit.
Mějte pěkný den :)
Januli
 
Příspěvky: 18
Registrován: stř 11. bře 2020 15:22:47

Re: Začínající účetní ve školství

Příspěvekod Miiaaa » pon 26. čer 2023 11:21:12

Dobrý den,
tak jak válčíte?
:)
Miiaaa
 
Příspěvky: 19
Registrován: čtv 02. pro 2021 10:41:36