to je hrozné
, na všechno směrnice - už se v tom neorientuji
. Fakt musí být směrnice i na vzdělávání pracovníků a jejich úhrady ? Audit to u nás nehledal. My to děláme :
rozpočet na rok - ředitel naplánuje studia pedagogů o které je zájem a já (hospodářka) podle provozních podmínek minulých let naplánuji školení a semináře. U mne (hospodářky) přesně vypíšu (jako přílohu rozpočtu ) témata (daně, Vema, atd. ceny a počet seminářů) u pedagogů odhadnu (tam témata a četnost nevím dopředu).
Zvlášť peníze od školáků a zvlášť od zřizovatele (město).
No a pak se předkládají žádosti o školení - v průběhu roku dle došlých nabídek - ke schválení řediteli. Já hlídám kolik už máme vyčerpáno penízek a zda to bylo v rozpočtu a zda na to máme. Pak ředitel buď schválí nebo neschválí. Ty školení, která jsou akr. MŠMT hradím z ONIV a ty ostatní od zřizovatele. S tím i spojené náklady na dopravu a stravné - dle ZP a dle vnitřní směrnice o cest.náhradách.
A na studium pedagogů děláme zvlášť s každým pedagogem, který studuje - dohodu o studiu. Tam se pak držíme ZP aj. předpisů s tím souvisejících. Uvedeme i podmínky při skončení prac.poměru v době studia atd . Zatím nebyl problém.
Takto nám to funguje - dejte pokoj s další směrnicí