Chci jen poradit jak vyřešit kontrolní systém pokladny, tak sebe, ale hlavně ředitele nezatížila zbytečným papírováním.
Realita je taková:
Neděje se skoro žádný nákup, o kterém by nevěděl ředitel. Schválí vše ústně.
Ráda bych, aby to bylo potvrzeno na papíře. Na druhou stranu nechci ředitele zbytečně zatěžovat papírováním. Nejsme velká organizace, takže nákupy se dají uhlídat.
VÝDAJE POKLADNOU:
1) Mám vyhotovený limity pro dr. výdaje pokladnou na měsíčně... rozumím tomu, že to je
1. fáze předběžné řídící finanční kontroly, chci se tím vyhnout veškerým žádánkám o nákup a objednávkám.
2) Vím, že ideální stav by byl, aby každý měl podepsané paragony od ředitelkym, nebo nějakou žádanku o proplacení výdajů a pak doklady zaměstnanec přinesl k proplacení.
Mohu to udělat tak, že paragony za jeden nákup nalepím na papír, na ten papír dám razítko, kde je uvedeno, že to je 2. fáze předběžné řídící finanční kontroly a tam se mi ředitel(příkazce operace) a následně správce rozpočtu podepíše? A tím je 2.fáze "odbytá"?
A musí pak ještě ředitel podepisovat pokladní doklady, že to schválil, když proplacení výdajů již schválil podpisem do razítka o 2. fázi předběžné řídící kontroly?
Máme kupované výdajové a příjmové pokladní doklady, kde je kolonka SCHVÁLIL.
Díky všem moc za názory a zkušenosti.