novelizace katalogu prací od 1.1.2018 - pozice účetní

obsah, katalog prací

novelizace katalogu prací od 1.1.2018 - pozice účetní

Příspěvekod mirka1346 » pát 15. pro 2017 16:54:34

Dobrý den děvčata, prosím o Vaše názory.
Teď dochází k novelizaci katalogu prací ve veřejných službách a správě k 1.1.2018 č. 399/2017 Sb., změna je i u profese účetní.
- Nevím zda po novelizaci katalogu prací bude účetní ve školství mít nárok na 10.platovou třídu. Je zde uvedeno: komplexní vedení účetnictví účetní jednotky včetně vedení účetních knih a sestavování účetní závěrky za účelem jejího předávání do Centrálního systému účetních informací státu.
My předáváme tyto dokumenty ve školství, ale prostřednictvím kraje, kam tyto dokumenty zasíláme.
Jsem účetní na základní škole, vedu kompletní účetnictví, hlídám rozpočet, máme školní jídelnu, kuchyň. Vaříme pro děti, pro cizí strávníky, jsme plátci DPH. Ve škole sedím jedině já nad daty účetní závěrky /když to zjednoduším - jen já mám program na účetnictví a na mzdy v počítači/

-Prosím budete si měnit pracovní náplň podle nového katalogu prací, jaké jsou Vaše názory?

Děkuji za Váš názor. V příloze zasílám dle nového katalogu prací pozici účetní.
S přáním příjemného dne.
Mirka
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
mirka1346
 
Příspěvky: 82
Registrován: stř 25. led 2012 21:16:01

Re: novelizace katalogu prací od 1.1.2018 - pozice účetní

Příspěvekod Kim » ned 17. pro 2017 11:51:30

Dobrý den, my jsme zřízení obcí, takže data předáváme do centrálního systému sami, tedy je odesílám já. Ale co se týče citovaného - komplexní vedení účetnictví účetní jednotky včetně vedení účetních knih a sestavování účetní závěrky za účelem jejího předávání do Centrálního systému účetních informací státu - bych řekla, ano, že máte nárok, že vy vedete komplexně účetnictví....za účelem předávání . Neřeší se tam, kdo ty data předává, jestli vy (není napsáno - předává data do Centrálního systému...) nebo je předává kraj. Toť můj názor.