Stránka 1 z 1

Evidence pracovní doby

PříspěvekNapsal: pát 04. říj 2013 6:44:33
od tako
Evidence pracovní doby - jak správně postupovat?

Re: Evidence pracovní doby

PříspěvekNapsal: pát 04. říj 2013 7:39:19
od vero
U nás taky vypichuju jednotlivé případy z výkazů od zaměstnanců. Výkaz pouze podepíše jejich vedoucí a všechno ostatní je na mne.

Re: Evidence pracovní doby

PříspěvekNapsal: pát 04. říj 2013 10:41:38
od tako
A kolik máte zaměstnanců ? Nás je cca 55.

Re: Evidence pracovní doby

PříspěvekNapsal: pát 04. říj 2013 11:45:06
od witty
My máme také elektronické píchačky, ovšem pod evidencí docházky jsou součty hodin podle druhů: přítomnost v práci, nemoc, návštěva lékaře a pod., dále počty hodin za příplatek: so+ne, svátek, noční. Systém zná fond pracovní doby zaměstnance a vyhodnocuje, zda má dotyčný odpracováno navíc (naskočí náhradní volno) nebo hodiny chybí. Každý vedoucí svým podřízeným zkontroluje docházku, doplní chybějící důvody nepřítomnosti apod., vytiskne, podepíše, přiloží neschopenky, propustky, předá mně mzdovce... a zodpovídá za to. Někdy se s tím také pekluju, protože program dělá občas boty, ale jinak to docela jde. Prakticky jen kouknu, zda na píchačce vyskočí v souhrnu nějaká nepřítomnost nebo příplatky, to zadám a jedu dál.
Učitelé předkládají svojí docházku v excelové tabulce svému nadřízenému (ten rozhoduje, který supl je placený apod., odsouhlasí hodiny a předá mně) a já zadávám také jen vykázané a schválené příplatky a nepřítomnosti.
Zaměstnanců máme cca 120.
Podle mě by měl za píchačku zodpovídat nadřízený, vy přece nemůžete vědět, co proplatit, převést, vám se zaměstnanec nezodpovídá ze své docházky.
Ještě poznámka: do systému mají přístup jen vedoucí, běžní zaměstnanci nikoliv. Případný ruční zásah vedoucího do systému docházky je zvýrazněn hvězdičkou, aby bylo vidět, co je doplněno "zvenčí".

Re: Evidence pracovní doby

PříspěvekNapsal: stř 23. říj 2013 20:16:17
od Lenkaha
Dobrý den, zvažujeme zavedení docházkového systému (nahradit papírové knihy technikou). Máte prosím někdo tip na vhodný produkt.
Děkuji za odpověď. L.

Re: Evidence pracovní doby

PříspěvekNapsal: pát 11. dub 2014 9:23:41
od Polu
Lenkaha píše:Dobrý den, zvažujeme zavedení docházkového systému (nahradit papírové knihy technikou). Máte prosím někdo tip na vhodný produkt.
Děkuji za odpověď. L.


To hodně záleží na tom, jaké máte požadavky.

Osobně bych při výběru koukala na toto:
- uživatelská podpora od firmy
- jak se systém chová v případě výpadku elektřiny
- zálohování dat
- export dat do mého účetního programu
- jaký maximální počet zaměstnanců zvládne monitorovat
- spolehlivost čtečky

Nejdůležitější je asi podpora od firmy, aktualizace zdarma a samozřejmě spolehlivost.
Doporučuji dohledat recenze na více diskuzích.
Pokud chcete konkrétní produkt, máme v práci systém Alveno a za rok a půl fungování zatím nebyl žádný problém. Ale je to o Vašich požadavcích.