Evidence pracovní doby

obsah, katalog prací

Evidence pracovní doby

Příspěvekod tako » pát 04. říj 2013 6:44:33

Evidence pracovní doby - jak správně postupovat?
Naposledy upravil tako dne úte 08. říj 2013 6:52:56, celkově upraveno 2
tako
 
Příspěvky: 119
Registrován: stř 06. říj 2010 12:08:48

Re: Evidence pracovní doby

Příspěvekod vero » pát 04. říj 2013 7:39:19

U nás taky vypichuju jednotlivé případy z výkazů od zaměstnanců. Výkaz pouze podepíše jejich vedoucí a všechno ostatní je na mne.
vero
 
Příspěvky: 115
Registrován: stř 25. črc 2012 9:29:44

Re: Evidence pracovní doby

Příspěvekod tako » pát 04. říj 2013 10:41:38

A kolik máte zaměstnanců ? Nás je cca 55.
Naposledy upravil tako dne úte 08. říj 2013 6:52:15, celkově upraveno 1
tako
 
Příspěvky: 119
Registrován: stř 06. říj 2010 12:08:48

Re: Evidence pracovní doby

Příspěvekod witty » pát 04. říj 2013 11:45:06

My máme také elektronické píchačky, ovšem pod evidencí docházky jsou součty hodin podle druhů: přítomnost v práci, nemoc, návštěva lékaře a pod., dále počty hodin za příplatek: so+ne, svátek, noční. Systém zná fond pracovní doby zaměstnance a vyhodnocuje, zda má dotyčný odpracováno navíc (naskočí náhradní volno) nebo hodiny chybí. Každý vedoucí svým podřízeným zkontroluje docházku, doplní chybějící důvody nepřítomnosti apod., vytiskne, podepíše, přiloží neschopenky, propustky, předá mně mzdovce... a zodpovídá za to. Někdy se s tím také pekluju, protože program dělá občas boty, ale jinak to docela jde. Prakticky jen kouknu, zda na píchačce vyskočí v souhrnu nějaká nepřítomnost nebo příplatky, to zadám a jedu dál.
Učitelé předkládají svojí docházku v excelové tabulce svému nadřízenému (ten rozhoduje, který supl je placený apod., odsouhlasí hodiny a předá mně) a já zadávám také jen vykázané a schválené příplatky a nepřítomnosti.
Zaměstnanců máme cca 120.
Podle mě by měl za píchačku zodpovídat nadřízený, vy přece nemůžete vědět, co proplatit, převést, vám se zaměstnanec nezodpovídá ze své docházky.
Ještě poznámka: do systému mají přístup jen vedoucí, běžní zaměstnanci nikoliv. Případný ruční zásah vedoucího do systému docházky je zvýrazněn hvězdičkou, aby bylo vidět, co je doplněno "zvenčí".
witty
 
Příspěvky: 1230
Registrován: pon 02. bře 2009 10:21:43
Bydliště: JČ kraj

Re: Evidence pracovní doby

Příspěvekod Lenkaha » stř 23. říj 2013 20:16:17

Dobrý den, zvažujeme zavedení docházkového systému (nahradit papírové knihy technikou). Máte prosím někdo tip na vhodný produkt.
Děkuji za odpověď. L.
Lenkaha
 
Příspěvky: 1
Registrován: stř 23. říj 2013 19:55:44

Re: Evidence pracovní doby

Příspěvekod Polu » pát 11. dub 2014 9:23:41

Lenkaha píše:Dobrý den, zvažujeme zavedení docházkového systému (nahradit papírové knihy technikou). Máte prosím někdo tip na vhodný produkt.
Děkuji za odpověď. L.


To hodně záleží na tom, jaké máte požadavky.

Osobně bych při výběru koukala na toto:
- uživatelská podpora od firmy
- jak se systém chová v případě výpadku elektřiny
- zálohování dat
- export dat do mého účetního programu
- jaký maximální počet zaměstnanců zvládne monitorovat
- spolehlivost čtečky

Nejdůležitější je asi podpora od firmy, aktualizace zdarma a samozřejmě spolehlivost.
Doporučuji dohledat recenze na více diskuzích.
Pokud chcete konkrétní produkt, máme v práci systém Alveno a za rok a půl fungování zatím nebyl žádný problém. Ale je to o Vašich požadavcích.
Polu
 
Příspěvky: 1
Registrován: pát 11. dub 2014 9:16:23


Zpět na Náplně práce

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků