Mzda výchovného poradce

doba určitá, neurčitá, zkušební doba, kratší pracovní doba, nepravidelná pracovní doba

Mzda výchovného poradce

Příspěvekod Halinka » ned 10. úno 2019 22:01:04

Dobrý den,
jsem učitelka a byla mi nabídnuta funkce výchovného poradce. Musím si dodělat školu, ale výchovného poradce mám dělat od pololetí. Mám nárok na 13. plat při studiu nebo až po studiu, jak mi říká zaměstnavatel? Můžete mi, prosím, poradit?
Díky
Halinka
 
Příspěvky: 1
Registrován: ned 10. úno 2019 21:48:12

Re: Mzda výchovného poradce

Příspěvekod hapop » pon 11. úno 2019 17:25:42

13. platová třída
2.. Specializovaná metodologická činnost v oblasti pedagogiky a psychologie, k jejímuž výkonu je nezbytné získání specializace stanovené zvláštním právním předpisem
Uvedenou třídu zřizovatel nebo zaměstnavatel přizná, požaduje-li vykonávání náročnějších činností, tj. „specializované metodologické činnosti v oblasti pedagogiky a psychologie“.
Za specializované metodologické činnosti z oblasti pedagogiky a psychologie lze považovat:

- pro výchovného poradce – jde o činnosti přesahující standardní činnosti výchovného poradce (standardní činnosti výchov.poradce stanoví příloha č. 3 k vyhlášce č. 72/2005 Sb.) a spočívající v tvorbě a analýze metod práce při vykonávání odborných činností výchovného poradce, např. odborná práce se zájmovými dotazníky a profesiogramy, s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami, odborná pomoc žákům při vyhledávání vhodných stylů učení, odborná intervence u žáků se specifickými poruchami učení a chování, řešení problémových situací, vyhledávání mimořádně nadaných dětí - participace na úpravách jejich učiva, odhalování šikany, projevů diskriminace, nepřátelství nebo násilí a jiných negativních jevů na škole, orientace v poradenské psychologii. Tyto činnosti na kvalitativně vyšší úrovni by měly být evidentní a měli by je oceňovat: vedení školy, třídní učitelé, pedagogický sbor, žáci a rodičovská veřejnost.