Stránka 2 z 2

Re: P1c-01

PříspěvekNapsal: úte 06. říj 2020 10:27:11
od JitkaMan
Taky mi to háže chyby, kvůli zaokrouhlování. Např. učitelka má úvazek 0,625 tzn. při plném úvazku 22 hodin by přepočteno měla mít přímou činnost 13,75 hodiny, ale má to skutečně zaokrouhleno na 14 hodin přímé činnosti a Vema píše, že je to mimo interval 13,8 - 6,2, ale my hodiny přímé pedagogické činnosti prostě zaokrouhlujeme matematicky na celé hodiny nahoru nebo dolů, takže se to do toho intervalu nevejde.

Re: P1c-01

PříspěvekNapsal: úte 06. říj 2020 19:11:35
od refi
zaokrouhlování na dvě desetinná čísla mělo být opraveno verzí 35.03.02, takže zkuste prověřit, zda tu verzi máte a pak proveďte nový výpočet ;)

Re: P1c-01

PříspěvekNapsal: stř 07. říj 2020 8:11:18
od JitkaMan
Tuhle verzi mám, ale do intervalu se mi to nevejde. Asi to bude tím, že mám u nich zadaný rozvrh, tak jestli se to nějak nepřepočítává podle něj :?:

Re: P1c-01

PříspěvekNapsal: stř 07. říj 2020 9:19:01
od witty
Já vidím zádrhel spíš v tom, že pokud učitelka reálně učí 14/22 hodin, tak má úvazek 63,63%, což je při platu 40 tisíc 25.455 Kč. Při úvazku 62,5% je plat 25.000 Kč. Bála bych se, že mi to napadne případná kontrola, rozdíl v platu je celkem znatelný.

Re: P1c-01

PříspěvekNapsal: čtv 08. říj 2020 8:10:08
od JitkaMan
witty a jakým způsobem bychom to měli teda řešit? Úvazek se ale nepočítá podle přímé pedagogické, ale celkového počtu hodin přímé i nepřímé nebo se mýlím? Přímou pedagogickou činnost musíme prostě zaokrouhlit.

Mimo tohle jsem v P1c-01 objevila takovou chybičku, která mě vykolejila, je tam v oddílu IVb. špatně nadpis, v závorce je ze státního rozpočtu vč. podpůrných opatření a ESF, ale v tabulce podpůrná opatření a ESF napočítané nejsou, což je dobře. Ale ten nadpis mě dost zmátl :D

Re: P1c-01

PříspěvekNapsal: čtv 08. říj 2020 11:11:16
od witty
Asi na to máte jiný systém výpočtu - způsob pohledu, já uvedu jak se určovala výše úvazku na školách, kde jsem pracovala i na té aktuální: hodiny přímé práce se vydělí vyučovací povinností, např. 14 vyučovacích : 21 h. na SŠ = 66,6666 %, a vynásobí 40 = 26,6666 hodin, to je týdenní pracovní úvazek učitele. Měsíční výkaz práce je napsán tak, aby v týdnu bylo 26,67 hodin, aby ladil s výplatním lístkem, odpr. hodinami. Učiteli se stopkami za zády nikdo nestojí, aby mu hlídal docházku, a papír jak známo snese vše. Stejně mám pocit, že učitelé u nás té práci věnují spíš více času, než mají v docházce.
Úvazek by se měl odvíjet od přímé ped. práce, zaokrouhlování nemá podle mě žádnou oporu v zákonech, vyhláškách. Já se snažím ty procenta a hodiny vyladit tak, aby mi plat sedl +- 1 koruna.

Re: P1c-01

PříspěvekNapsal: čtv 08. říj 2020 11:21:05
od JitkaMan
Tak už jsem to úspěšně upravila, ale byla to fuška a vysvětlovat učitelům změny platových výměrů asi taky nebude úplně procházka růžovou zahradou. Naštěstí má většina spíš polepšení a stejně se jim to teď od září měnilo. Nevím, jestli je to v zákoně někde stanoveno, že se má úvazek odpočítávat podle přímé pedagogické činnosti, ale výkaz P1c-01 na základě toho pracuje, takže bohužel jsem to musela překopat.
Nejhorší je to u těch, co mají nepravidelný pracovní rozvrh, protože tam se u některých úplně na stejné číslo toho úvazku nemůžu dostat, ale aspoň to mám, co nejblíže, to jde. No co už, do výkazu P1c-01 bych to totiž takhle nenacpala, hlásilo to chyby, že úvazek je větší než hodiny přímé pedagogické činnosti.