Stránka 1 z 1

podpůrná opatření ÚZ 33353

PříspěvekNapsal: sob 05. pro 2020 16:09:34
od mirka1346
Dobrý den, dostali jsme do rozpočtu školy poprvé podpůrná opatření od 1.12.2020.
/zasílám v příloze z Pedagog. psych. poradny/. Naši školu navštěvuje žák z Ukrajiny.

- v rozpočtu z kraje je stanoven úvazek 0,2 , 12.třída, 5.stupeň, rozpočet na prosinec - platy 7 268,- /36340*0,2 úvazku/, tohoto žáka bude vyučovat učitelka v důchodu /aprobace čeština, ruština/. Bereme nového zaměstnance od 1.12.2020, nebudeme platit stávající zaměstnance pomocí přespočetných hodin. Můžeme paní učitelce dát vyšší stupeň 12. třídu a 7. stupeň - plat 8 064 /40 320*0,2/ a rozdíl 796,- Kč za prosinec dofinancovat z rozpočtu MŠMT?
A v roce 2021 také tento rozdíl dofinancovávat z rozpočtu MŠMT?

- při zadávání do mzdového programu dám úvazek 0,2 a při 40 hodinách plné pracovní doby mi vychází 8 hodin /40*0,2/
- nevím ale v jaké částce zadat základ přímé pedagogické činnosti 22 hodin nebo 20 hodin do mzdového programu? Zadám např. 20 hodin, a částečný úvazek by byl 20 hodin *0,2=4 hodiny. Nevím ale jestli uvažuji správně, nevím o co se opřít v předpisech. V příloze zasíláme podpůrná opatření z pedag. psych. poradny – zde je uvedeno, že učitelka učí 4 hodiny přímé pedagogické činnosti.
Nemůžu nikde najít v následující vyhlášce jestli se vychází z 22 hodin nebo 20 hodin:
VYHLÁŠKA Č. 27/2016 SB., O VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKŮ SE SPECIÁLNÍMI VZDĚLÁVACÍMI POTŘEBAMI A ŽÁKŮ NADANÝCH.
Můžete mi poradit, jak to děláte u vás ve školách?
Děkuji.
Mirka