Stránka 1 z 1

Proplácení faktur z peněz EU

PříspěvekNapsal: úte 08. bře 2011 14:49:24
od Martinalovo
Dobrý den, může mi někdo poradit jednoduchý :D postup při zaúčtování a následně proplacení faktury z peněz EU školám. Např. faktura za tiskárnu, nikde jsem to zatím nevyčetla, všude píší jen o přijetí peněz na účet a pak o účtování mezd a DVPP. Zapíše se tiskárna do majetku školy? A jak se vyrovnají náklady a výnosy? Aby se mi to nepletlo do běžného účtování provozu? Už několik dní se v tom plácám :x a snažím se dobrat konkrétních odpovědí..... Děkuji všem.

Re: Proplácení faktur z peněz EU

PříspěvekNapsal: úte 08. bře 2011 15:25:58
od Terina
Nevím přesně, jak je to u tohoto projektu, my máme jenom OP VK. Faktury se evidují samostatně, u nás používáme zvláštní samostatnou číselnou řadu pro každý projekt, ale označit si to můžete i jinak. My máme každý nákladový a výnosový účet projektu označen ještě extra střediskem v ORJ. Účtování je podobné jako z provozu, akorát UZ je jiné. V evidenci majetku máme veškerý majetek pořízený z projektových peněz označen stejným střediskem (buď na podrozvaze nebo na 028). Platba probíhá z projektového účtu. Do výnosů uděláme dohadnou položku ve výši skutečně vynaložených nákladů.