Cesťák předsedy maturitní komise

domácí a zahraniční, zálohy, vyúčtování, cizí měna

Cesťák předsedy maturitní komise

Příspěvekod pmaja » čtv 04. čer 2020 9:08:59

Dobrý den, prosím o radu, jsem ve školství nováček. Přijede k nám na maturity člověk z jiné školy vykonávat funkci předsedy maturitní komise. Předpokládám správně, že mu cestovní náhrady budeme vyplácet my (škola, ke které na maturity pojede)? Cestu tedy povolí také naše škola (škola, ke které na maturity pojede) - Datum a podpis zaměstnance oprávněného k povolení cesty? Pokud bude i v našem městě ubytovaný a za ubytování bude v penzionu platit hotově, předloží nám doklad za ubytování a součástí cesťáku bude i ubytování (v tiskopisu - nocležné). Pokud by toto ubytování bylo bezhotovostně na fakturu na naši školu, fakturu zaplatí naše škola a do cesťáku už nebude vstupovat. Je to tak?

Na konec června mám objednaná nějaká školení, tak to do té doby musím nějak zvládnout. Nastoupila jsem 2.3. a bohužel všechny jarní školení byla zrušena.

Moc děkuji za rady.
pmaja
 
Příspěvky: 111
Registrován: úte 16. led 2018 13:16:49
Bydliště: Pardubický kraj

Re: Cesťák předsedy maturitní komise

Příspěvekod witty » čtv 04. čer 2020 10:01:40

Předpokládáte správně. Cestovní příkaz vyhotovíte vy (škola), cestu povolí jakoby den dopředu váš ředitel/vedoucí pracovník, pak taky schválí váš vedoucí - prostě stejně jako cesťáky vašich vlastních zaměstnanců. S nocležným je to tak jak píšete. Případnou snídani v ceně ubytování zohledníte při krácení stravného za poskytnutou stravu.